Search This Blog

NURUL IZZAH SOKONG ZAID TUBUH PARTI BARU !!

2 comments

Puteri Reformasi, Nurul Izzah Anwar yang sebelum ini menyokong pencalonan Zaid Ibrahim bagi jawatan Timbalan Presiden PKR berkemungkinan akan menyertai parti baru yang ditubuhkan oleh Bekas Pengerusi PKR Wilayah Persekutuan itu.

Kenyataan Nurul Izzah yang sejak akhir2 ini tidak senada dengan Anwar Ibrahim menyebabkan ramai yang menyokong kemasukan Ahli Parlimen Lembah Pantai ini ke parti baru tersebut. Sumber2 dalaman PKR ada mengatakan bahawa Nurul Izzah kini telah sekian lama tidak menegur ayahnya dan bermasam muka kerana benci dengan sikap diktator ayahnya membela Azmin Ali.

Jika benar ini yang akan berlaku, Anwar akan semakin tercabar. Anak sulungnya merupakan tulang belakang beliau. Tidak bagi pandangan saya, Nurul Izzah ini hanyalah boneka bapanya. Tidak mungkin Nurul Izzah akan derhaka kepada bapanya itu.

Walaupun Nurul Izzah bencikan Azmin Ali, beliau terpaksa redha dan menerima calon pilihan bapanya. Begitu juga dengan ibunya, Wan Azizah. Wan Azizah memilih untuk berdiam diri dengan tindakan dajal suaminya.

Apa lagi yang hendak diperkatakan. PKR semakin tenat. Menunggu masa untuk mati. Semoga ahli2 PKR akan insaf dengan apa yang berlaku. Keluarlah dari parti kotor ini yang hanya palsu semata2 dalam memperjuangkan keadilan rakyat.

2 comments:

  1. azlishukri Says:

    salam sahabat, blog tuan sudah dipaut..lagunye pun sangat menarik

  1. Penilai Sebuyau Says:

    salam saudara, terima kasih diatas segalanya.

Post a Comment

Powered by Blogger.
2010 Penilai Sebuyau | Themes by raycreationsindia | Blogger Template by Blogger Template Place | supported by Blogger Tools