Search This Blog

Anwar hantar "Ayam-nya" di zone Samarahan PRU nanti?

2 comments


Kebetulan mendengar telatah mahluk Allah yang tidak mahu dirinya diketahui dengan mengatakan "orang kuat" PKR akan menghantar "ayam-ayamnya" di kawasan zone Samarahan pada PRU yang akan datang. Kawasan- kawasan itu  terutamanya di Asajaya, Sadong Jaya, Sebuyau dan termasuk kawasan Parlimen Batang Lupar dan Batang Sadong. 

Dikatakan PAS juga sedang cuba menyusun strategi mereka di kawasan pedalaman itu. Mereka, PAS lebih terarah di kawasan penduduk melayunya (islam) melebihi 65%. Kawasan itu adalah Sadong Jaya dan ketiga-tiga kawasan Parlimen Batang Lupar. 

Terdahulu, Anwar telah merangka dan membentuk "pasukan idaman" mereka dikawasan tersebut. Jika PAS dan PKR mahukan kawasan-kawasan tersebut, parti manakah yang akan mengalah?adakah "ANWAR and the GENG? atau NIK AZIZ dengan bulannya?". Pada masa yang sama, si Roket telah bersedia melancarkan roket-roket mereka untuk diletupkan pada BULAN PENUH dan ANAK BULAN tersebut. 

 Tidakkah si ROKET ini tersenyum dengan kegembiraan melihat perbalahan antara "adik-beradik" itu. PKR PAS DAP!! apakah permainan kamu semua?






2 comments:

  1. udanggalah Says:

    Sudah..mari kita bertukar link..

  1. Penilai Sebuyau Says:

    salam..sy sudah linkkan..tq

Post a Comment

Powered by Blogger.
2010 Penilai Sebuyau | Themes by raycreationsindia | Blogger Template by Blogger Template Place | supported by Blogger Tools